طراحی وب خوب دارای وزن بصری است، برای دستگاه های مختلف بهینه شده است و دارای محتوایی است که برای رسانه در اولویت است. مهمترین عناصر یک صفحه وب باید وزن بصری بیشتری داشته باشند تا توجه بازدیدکنندگان را به طور طبیعی جلب کنند.

طراحی خوب باعث می شود چیزی قابل فهم و به یاد ماندنی بسازد. طراحی عالی باعث می شود چیزی به یاد ماندنی و معنادار بسازد.دیتر رامز

اکثر کاربران چیزی جالب (یا مفید) و قابل کلیک را جستجو می کنند. به محض پیدا شدن برخی از نامزدهای امیدوارکننده، کاربران کلیک می کنند. اگر صفحه جدید انتظارات کاربران را برآورده نکند ادامه می یابد.

یک وب سایت خوب باید به راحتی قابل پیمایش باشد

همه وب سایت ها برابر نیستند. برخی از وب سایت ها ساده، منطقی و آسان برای استفاده هستند. برخی دیگر مجموعه‌ای آشفته از صفحات و پیوندها هستند.

چگونه نوآوری‌ها در رباتیک نحوه درک ما از جهان را تغییر می‌دهند؟

بدون ناوبری وب سایت، بازدیدکنندگان شما نمی توانند نحوه یافتن وبلاگ، صفحه ثبت نام ایمیل، لیست محصولات، قیمت، اطلاعات تماس یا اسناد کمکی را بیابند.

[rb_related title=”همچنین این مطالب” total=”2″]

دسترسی سریع و آسان به محتوایی که آنها به دنبال آن هستند برای کاربران وب سایت شما مهمتر از یک طراحی بصری خیره کننده است..

ناوبری وب سایت به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد که بدون ناراحتی از یک صفحه به صفحه دیگر بروند. اگر کار خود را به خوبی انجام داده اید، بازدیدکنندگان سایت شما را به قصد بازگشت ترک می کنند و حتی ممکن است چیزی از شما بخرند یا در لیست ایمیل شما ثبت نام کنند..

ناوبری بد یک مشکل رایج است. همه ما برای یافتن چیزهایی در وب‌سایت‌های سازمان‌یافته و بدون ساختار منطقی تلاش کرده‌ایم. احساس ناامیدی می کند.

ایجاد ریتم های بصری در چیدمان های خود

در طراحی، ریتم به سادگی با تکرار عناصر در الگوهای قابل پیش بینی ایجاد می شود. این تکرار یک چیز طبیعی است که در همه جای جهان ما اتفاق می افتد. به عنوان مردم، ما هر روز توسط رویدادهای قابل پیش بینی و زمان بندی شده هدایت می شویم.

چرا بلوتوث از فشرده سازی با اتلاف به جای فشرده سازی بدون اتلاف استفاده می کند؟

یکی از بهترین راه ها برای استفاده از تکرار و ریتم در طراحی وب، منوی ناوبری سایت است. یک الگوی منسجم و آسان برای دنبال کردن – در رنگ، طرح، و غیره. به کاربران یک نقشه راه بصری برای همه چیزهایی که می خواهید در سایت خود به اشتراک بگذارید می دهد..

عناصری که می توانند به ترکیب بصری وب سایت کمک کنند

هیچ کس از دیدن یک صفحه وب زشت لذت نمی برد. رنگ‌های تند، تصاویر به هم ریخته و انیمیشن‌های حواس‌پرتی همگی می‌توانند مشتریان را «خاموش» کرده و آنها را به خرید «جایی دیگر» بفرستند. قوانین اساسی ترکیب برای ایجاد مؤثرتر:

غواصی در طراحی UX و UI

UX و UI: دو اصطلاحی که اغلب به جای هم استفاده می شوند، اما در واقع به معنای چیزهای بسیار متفاوت هستند. پس تفاوت دقیقاً چیست؟

سبک ها می آیند و می روند. طراحی خوب یک زبان است نه یک سبک.ماسیمو ویگنلی

طراحی UX به اصطلاح “طراحی تجربه کاربری” اشاره دارد، در حالی که UI مخفف “طراحی رابط کاربری” است. هر دو عنصر. اما علیرغم رابطه آنها، خود نقش ها کاملاً متفاوت هستند.

اطمینان حاصل کنید که عناصر تعاملی به راحتی قابل شناسایی هستند

طراحی خوب با برقراری ارتباط با هدف و اولویت، کاربر را راهنمایی می کند. به همین دلیل، هر بخش از طراحی باید بر اساس یک “تصمیم آگاهانه” و نه روند فعلی باشد.

چرا باید با دوستان سفر کرد؟

سبک های متمایز را برای عناصر تعاملی، مانند پیوندها و دکمه ها، ارائه دهید تا شناسایی آنها آسان شود. به عنوان مثال، “تغییر ظاهر پیوندها” در شناور ماوس.

شکستن موانع

طراحی راه حل نهایی برای همه مشکلات جهان نیست – اما با تفکر و کاربرد درست، قطعا می تواند شروع خوبی برای شروع مقابله با آنها باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن